Gambit Alternatywne zakonczenia
Gambit Alternatywne zakonczenia, Fabularki RPG, monastyr, dodatki
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
A
ZAK
LTERN
ATYWNE
OÑCZENIA
Fina³ przygody jest krwawy i dramatyczny. Dla ludzi, którzy ceni¹ sobie szczyptê humoru na sesji proponuje-
my co bardziej rozrywkowego, choæ równie krwawego. Poni¿ej prezentujemy dwa hardcorowe zakoñczenia
przygody. Jednoczenie wcale nie polecamy ich wprowadzenia, gdy¿ mo¿e siê to le skoñczyæ dla MG (gracze
mog¹ siê zdenerwowaæ i kazaæ mu zjeæ w³asny hard cover, wzglêdnie softa).
TERN
TYWNE
ZAK
ZAKOÑCZENIA
OÑCZENIA
W
ERSJ
A
Z
W
ERSJ
A
Z
ZABÓJCZYM
AK¥
W wersji z kordyjsk¹ tabak¹ MG musi wprowadziæ do
przygody nastêpuj¹ce modyfikacje:
1) Dzieñ I: Przyjêcie u Hrabiny. Ambasador czêstuje BG
tabak¹, mówi¹c, i¿ jest to wymienita, najlepsza kordyjska ta-
baka, sprowadzana wprost z dalekiej kolonii Hoth. Ma jej ju¿
niestety niewiele, starczy mu jeszcze na kilka tygodni, i potem
bêdzie musia³ siê podaæ chyba do dymisji, by wróciæ do Kor-
du po wiêcej, bo bez niej nie wytrzyma - mieje siê Ambasa-
dor. Dodaje, ¿e czasem po jednej maleñkiej szczypcie kicha
siê jeszcze wielokrotnie przez godzinê, a w g³owie rozjania siê
na ca³¹ dobê.
2) Dzieñ III: W podziemiach Hrabiny. Gdy BG wêdruj¹ przez
piwnice Hrabiny i odkrywaj¹ wlot tunelu, który prowadzi do
pa³acu Ambasadora, na posadzce znajduj¹ tabakierkê. Tak,
nie myl¹ siê, to tabakierka Ambasadora! Jeli BG graj¹ zgod-
nie z duchem Monastyru, powinni oddaæ zgubê w³acicielowi,
zachowuj¹c w dyskrecji miejsce jej odnalezienia.
3) Dzieñ VI: Fina³ w Katedrze. Gdy czas siê zatrzymuje, w
powietrzu mo¿na zawiesiæ siekierê, a zgromadzeni celuj¹ do
siebie z pistoletów, BG widz¹, jak Ambasador wyciera sp³ywa-
j¹cy po nosie pot rêkawem swego surduta. Dostrzegaj¹ z prze-
ra¿eniem na rêkawie pozosta³oæ po proszku z tabakierki. Ze
zgroz¹ granicz¹c¹ z ob³êdem widz¹ jak Ambasador kilkakrot-
nie krêci nosem, nabiera powietrza i w koñcu nagle rozlega siê
krótki trzask kordyjskiego kichniêcia. Wraz z nim wszystkie
pistolety wypalaj¹.
Na koniec, poród krwawej i wstrz¹saj¹cej scenerii, BG
dostrzegaj¹ tocz¹c¹ siê po pod³odze, niewinnie wygl¹daj¹c¹
kordyjsk¹ tabakierkê
ERSJ
KORD
ORD
ORDYJSK¥
YJSK¥
TAB
AAB
AABAK¥
AK¥
ERSJ
ZABÓJCZYM
D
D
D
D
EBORAH
SZTYLETEM
D
EBORAH
W wersji z zabójczym sztyletem Deborah MG musi wpro-
wadziæ do przygody nastêpuj¹ce modyfikacje:
1) Dzieñ III: Wizyta Narcissy gdy BG przechwalaj¹ siê
przed kap³ank¹ swoj¹ broni¹, Narcissa wyjmuje zza pazuchy
sztylet i mówi: My, wi¹tobliwe kap³anki Jedynego, preferuje-
my sztylety. O, takie jak ten.
2) Dzieñ VI: Wizyta Deborah gdy BG zbroj¹ siê na ostat-
ni¹ wyprawê i proponuj¹ Deborah zabranie kilku dodatko-
wych pistoletów, ta wyjmuje sztylet identyczny jak nale¿¹cy
do Narcissy i mówi: Mnie wystarczy ten ma³y sztylet, nie po-
trzebujê pistoletów, muszkietów ani rapierów. Chodmy.
3) Dzieñ VI: Fina³ w Katedrze rozpêtuje siê strzelanina,
lecz wszystkie kule przeznaczone dla Ambasadora wy³apuje
na siebie rzucaj¹ca siê przed niego Fay. Widz¹c to Ambasador
podnosi swój pistolet z zamiarem skoñczenia z sob¹ w afekcie
i celuje sobie w kordyjsk¹ g³owê. Deborah le¿y ranna, jej szty-
let niedaleko, wala siê po pod³odze. Równie¿ ranny Inspektor
widz¹c zamiary Ambasadora, krzyczy:
- Stój! Poczekaj!
Widz¹c g³uchotê samobójcy chwyta le¿¹cy pod rêk¹ szty-
let Deborah i ciska nim prosto w dzier¿¹c¹ pistolet rêkê Am-
basadora. Na szczêcie jest dobrym no¿ownikiem i skutecznie
przyszpila d³oñ Ambasadora. Ten ryczy z bólu wypuszczaj¹c
broñ.
W tym momencie Deborah krzyczy:
- Nie! Jest zatruty!!!
SZTYLETEM
EBORAH
1
[ Pobierz całość w formacie PDF ]