Ghost in the Shell - Stand Alone ...
Ghost in the Shell - Stand Alone Complex - 11 - Inside The Forest Of The SubImages - Portraitz, anime, Odcinkowe, Ghost in ...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
The page cannot be displayed because the request range was not satisfiable.ród cierni|i przez Drogę Mlecznš00:00:10:Wycinajšc sobie drogę wród cierni|i przez Drogę Mlecznš00:00:14:Ten tylko nie pozna szczęcia,00:00:20:Kto nie zrozumie wołania waszego00:00:22:Kto nie zrozumie wołania waszego00:00:26:Patrzymy pełni bojani,|Patrzymy pełni bojani00:00:32:Aeria Gloris, Aeria Gloris|[Chwała Przestrzeni, Chwała Przestrzeni]00:00:38:Patrzymy pełni bojani,|Patrzymy pełni bojani00:00:43:Aeria Gloris, Aeria Gloris|[Chwała Przestrzeni, Chwała Przestrzeni]00:00:49:Wołajš do mnie, wołajš nocš,|duchy powstajš, wzywane00:00:53:Wołajš do mnie, wołajš nocš,|duchy powstajš, wzywane00:00:55:Wołajš do mnie, wołajš nocš,|duchy powstajš, wzywane00:01:01:By pozostać z wami dłużej00:01:06:Wołšjšc spadajš, by zapamiętał00:01:10:Wołšjšc spadajš, by zapamiętał00:01:13:Wołšjšc spadajš, by zapamiętał00:01:18:Zostanę z tobš dłużej00:01:20:Zostanę z tobš dłużej00:01:25:Nie martw się. Aeria Gloris|[Chwała Przestrzeni]00:01:33:Co to jest ?00:01:35:Dokumenty wewnętrzne z kompleksu opieki |społecznej zarzšdzanej przez Ministerstwo Sprawiedliwoci.00:01:39:Opieka społeczna ?00:01:41:Miejsce, gdzie tymczasowo izolujš tych z poważnym |syndromem zamknięcia cybermózgowego,00:01:45:i przystosowywujš do powrotu|do społeczeństwa.00:01:48:Chyba o tym słyszałe, prawda ?00:01:51:W zeszłym tygodniu do baz danych Ministerstw:|Zdrowia, Pracy i Opieki Społecznej00:01:54:nastšpiły włamania na wielkš skalę,|a pochodziły z tego włanie orodka.00:01:58:Wród wykradzionych informacji sš też|materiały o stopniu tajnoci Klasy A.00:02:04:Zauważcie, jak szybko przełamano|systemy ochronne.00:02:07:Ktokolwiek to zrobił, przebił się przez|trójwarstwowe bariery reakcyjne w czasie 2 godzin.00:02:08:Ktokolwiek to zrobił, przebił się przez|trójwarstwowe bariery reakcyjne w czasie 2 godzin.00:02:12:Jeli to dzieło jednej osoby,|to jest to kto zdolniejszy niż Major.00:02:16:- Lepszy niż Major ?|- Ishikawa i Bouma ostrożnie wyszukali lady,00:02:20:i jestem właciwie pewna, że włamania |dokonano z tego miejsca.00:02:23:Dziwne jest to, że linia tego kompleksu|jest zazwyczaj odłšczona,00:02:27:czyli niemożliwe jest, by dane mogły być stamtšd|wysyłane i tam odbierane.00:02:29:czyli niemożliwe jest, by dane mogły być stamtšd|wysyłane i tam odbierane.00:02:33:W dodatku bardzo zastanawiajšca|jest też reakcja Ministerstwa.00:02:37:Skradziono im cile tajne dane, a oni nawet |nie przedstawili dotšd raportu o szkodach.00:02:42:To włamanie to dla nich hańba i porażka,|ale mimo wszystko to dziwne.00:02:47:Musi być tam co,|co chcš zachować w tajemnicy,00:02:50:a gdyby się tym zajęli,|mogliby zostać złapani na goršcym uczynku.00:02:53:A zatem...00:03:00:Przeniknięcie i ledztwo, co ?00:03:14:Complex Episode|1100:03:18:PORTRETY|Las osobników niedojrzałych.00:04:55:Centrum komunikacji...00:04:57:|00:05:02:Raport się zgadza,|tu nawet nie ma zasilania.00:05:08:- Co się stało ?|- Połšczenie...00:05:13:- Dzi się połšczę.|- Hej.00:05:17:Kim pan jest ?00:05:20:Znalelimy go.00:05:22:Pan musi być tym nowym praktykantem.|Jestem tu kierowniczkš, nazywam się Marta.00:05:23:Pan musi być tym nowym praktykantem.|Jestem tu kierowniczkš, nazywam się Marta.00:05:27:- Togusa.|- Niegrzeczny chłopiec, powiniene teraz00:05:30:- pracować razem z innymi.|- Połšczenie...00:05:34:- Dzi jest dzień, w którym się połšczę.|- Co z nim jest ?00:05:37:- Czy pański cybermózg działa w trybie zamkniętym ?|- Tak.00:05:42:Z drogi !00:05:48:Upomnijcie go.00:05:50:- Dzi jest dzień, w którym się połšczę.|- Tak, masz rację.00:05:54:- Ale teraz jest czas na pracę.|- Połšczę się Wirtualnym Miastem Alfa.00:06:05:Dzi... Dzi jest dzień, w którym się połšczę.00:06:09:- Dzi jest dzień, w którym się połšczę.|- Hej !00:06:27:Niech go pan łapie.|Szybko !00:06:41:- Zawsze zachowajcie czujnoć.|- Dziękuję. Bardzo nam to pomoże.00:06:54:Bez obaw, tylko pi.00:06:57:Doprawdy...00:07:12:O co tu chodziło ?00:07:14:Mamy tu zasadę, że przy połšczeniach ze wiatem|zewnętrznym musi być obecny kto z personelu.00:07:17:Mamy tu zasadę, że przy połšczeniach ze wiatem|zewnętrznym musi być obecny kto z personelu.00:07:21:O od wczoraj to miejsce stało się bezużyteczne,|i mały spanikował.00:07:27:Proszę usišć.00:07:30:Dziękuję.00:07:34:Ma obsesję na punkcie wszelkich|harmonogramów i sekwencji.00:07:40:Mimo wszystko to, jak z nim postšpilicie,|było doć brutalne.00:07:43:Opinia publiczna jest mocno przekonana, że ludzie z tym|syndromem nie mogš poradzić sobie z połšczeniem z sieciš...00:07:45:Opinia publiczna jest mocno przekonana, że ludzie z tym|syndromem nie mogš poradzić sobie z połšczeniem z sieciš...00:07:49:A problem jest taki, że zbyt silnie|ich to przycišga.00:07:52:- Jak to ?|- Dokładnie.00:07:56:Gdy opanuje ich pragnienie połšczenia się z sieciš,|lub z kim innym, dšżš do tego za wszelkę cenę.00:07:57:Gdy opanuje ich pragnienie połšczenia się z sieciš,|lub z kim innym, dšżš do tego za wszelkę cenę.00:08:02:Jeli chodzi o konkretne osoby, chcš dzielić ich myli,|i włamujš się do ich duchów,00:08:03:Jeli chodzi o konkretne osoby, chcš dzielić ich myli,|i włamujš się do ich duchów,00:08:07:często ginšc podczas prób|przełamania barier reakcyjnych.00:08:12:Ale w niektórych przypadkach zbliżajš się|tylko do tych barier, nie próbujšc nawišzania kontaktu,00:08:15:Ale w niektórych przypadkach zbliżajš się|tylko do tych barier, nie próbujšc nawišzania kontaktu,00:08:18:i nie sš już w stanie wrócić.00:08:24:W tym sektorze dzieci z poważnymi objawami|zbierajš się około południa.00:08:34:Aby zapobiec tym wypadkom,|o których pani mówi,00:08:36:musicie odizolować ich od sieci.|To ich jednoczenie chroni.00:08:37:musicie odizolować ich od sieci.|To ich jednoczenie chroni.00:08:47:Takie jest wasze rozumowanie, zgadza się ?00:08:50:Ale czy to normalne, że potrafiš zniszczyć|zabezpieczenia osobiste innych, jak ten chłopiec ?00:08:56:Wszystko pan zrozumie, |gdy to zobaczy.00:09:02:Przed nami niebezpieczna strefa.00:09:21:Syndrom zamknięcia cybermózgowego|i wady psychiczne mogš występować razem...00:09:26:Ale oni przeważnie wykazujš niesamowite |zdolnoci w cyber- wiecie.00:09:35:Kazałam im programować ochronne pętle|jako przygotowanie do ewentualnej pracy00:09:39:wykorzystujšcej cechy ich syndromu.00:09:43:Czasem któremu z nich uda się|stworzyć bardzo dobre bariery.00:09:46:Niektóre nawet wykorzystujš|organizacje rzšdowe.00:09:50:A wszystkie sš unikalne.00:09:54:Gdyby ich tak zostawić, składaliby|i rozkładali bariery cały dzień.00:09:56:Gdyby ich tak zostawić, składaliby|i rozkładali bariery cały dzień.00:10:14:Mylę, że pokazałam już|panu wszystko.00:10:17:- Tak...|- Będzie pan kierował jednym ze wspólnych pokoi.00:10:18:- Tak...|- Będzie pan kierował jednym ze wspólnych pokoi.00:10:23:On nazywa się Aoi,|zajmie się pan nim.00:10:26:- Dobrze.|- Inne dzieci też chyba wróciły,00:10:29:- proszę się nimi zaopiekować.|- Rozumiem.00:10:38:Aoi, tak ?|Miło mi cię poznać.00:10:53:Spóniłe się, Aoi.|Gdzie by... ?00:10:57:Czeć.00:10:58:Mam się wami od dzi zajmować,|nazywam się Togusa.00:11:01:Miło mi was poznać.00:11:11:Porzucamy ?|Jeszcze jest widno.00:11:16:Hej, oddawaj !00:11:19:On chce, żeby mu to oddał.00:11:32:Wpada w panikę, gdy traci rękawicę.00:11:36:Poza tym nikt tu nie chce |wychodzić na zewnštrz.00:11:45:le was tu traktujš ?00:11:51:Hej ! Przywódca powiedział,|że znowu wróci !00:11:56:- Poważnie ?!|- Tak, włanie przyszła wiadomoć.00:11:59:Zaskoczył mnie, był tu|dopiero co tydzień temu.00:12:02:Tydzień temu ?00:12:04:- Co to za przywódca, o którym mówicie ?|- Niech pan uważa, proszę pana.00:12:10:- Co ?|- Nie wiemy, czy możemu panu ufać.00:12:16:Włanie.00:12:18:Nie możemy więc nieostrożnie|czego wypaplać.00:12:21:- Chociaż stawiacie sprawę jasno...|- Oczywicie.00:12:24:- Pójdę powiedzieć innym.|- Dobra.00:12:36:Spónia się.00:12:40:- Martwisz się o niego ?|- No co ty.00:12:45:Tak się limaczy, że znaczy zastanawiam się,|czy czego nie spieprzył albo co.00:12:51:- Kto się niby limaczy ?|- Co tak długo ?! Co robiłe ?00:12:54:Tego, no... Trochę czasu mi zabrało potajemne|zainstalowanie połšczenia.00:12:58:To jedyne miejsce, które ma|wyjcie połšczenia na zewnštrz.00:13:02:- No i ?|- Używajš tu ludzi z syndromem00:13:05:do tworzenia i łamania pętli ochronnych.00:13:09:Jeli jest tu kto, kto może|wykorzystać te technologie...00:13:13:To by wyjaniało sprytne włamania do Ministerstw|Zdrowia, Pracy i Opieki Społecznej.00:13:17:Rozumiem. A więc sš jakie|lady, kto to zrobił ?00:13:20:Nie, nic jeszcze nie znalazłem.|Ale sš tu ciężko uzbrojone cyborgi.00:13:21:Nie, nic jeszcze nie znalazłem.|Ale sš tu ciężko uzbrojone cyborgi.00:13:25:- To dziwne miejsce.|- Rozumiem, kontynuuj inwigilację.00:13:29:Tak jest.|O, Majorze, jeszcze co.00:13:34:- Co takiego ?|- Kogo może oznaczać nazwa "przywódca" ?00:13:37:Przywódca ?00:13:41:Tak, dzieci użyły tego słowa, mówiły też,| że przyszedł do orodka w zeszłym tygodniu.00:13:42:Tak, dzieci użyły tego słowa, mówiły też,| że przyszedł do orodka w zeszłym tygodniu.00:13:46:Dobra, poszukamy czego na ten temat.00:13:50:Spróbuj się czego o nim dowiedzieć|przed następnym meldunkiem.00:13:54:Tak jest.00:13:56:|00:14:02:Kto poza mnš też się stšd łšczy.00:14:08:"Sšdziłem, że tak włanie robiłem.|Udawałbym, że jestem głuchoniemy, ale czy powinienem ?"00:14:11:"Sšdziłem, że tak włanie robiłem.|Udawałbym, że jestem głuchoniemy, ale czy powinienem ?"00:14:17:Co to jest ?00:14:25:Farba olejna ?00:14:33:Wow, całkiem niezłe.00:14:40:Wyglšda jak fotografia,00:14:43:ale nie zamierzasz chyba namalować |tego na tym płótnie ?00:14:47:Wiecie, kim jest|"przywódca" ?00:14:51:Stworzy wspaniały wiat...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]